onsdag 30 september 2015

Bubbleroom.se

Denna klanning som ar nykopt igar! funderar jag pa om jag ska ha pa skolavslutningen! for jag har ju redan bestallt tva andra volang klanningar,sa jag far. Morning sunshines! Spontant igar bestamde jag och Emma, en ny tjej pa jobbet, att vi skulle kora en lillordag efter stangning pa Slojd. Saaja veckan ar over och ar nu fri fran kryckorna! :) Imorgon drar vi till Hogbo och stannar dar tills mandag, blir skont att komma bort lite men skulle. HELLO! HELLO! HELLO! Waazuup! Jag hade ett mysigt nyar igar. At forst middag hos Oliver som bjod pa hasselbackspotatis, beasas, kott och. Oj, oj, oj vilken dalig aktivitet det har varit har inne pa bloggen. Jag blir alltid sugen pa att blogga pa varen, kanske for att det kanns som att nagot. ALskade, amerikanska drama/romantik-filmer. Akta high school/ cheerleader-genre, lite One three hill och O.C. sen har du ingredienserna och inte minst hjalpmedelen.

LINDAMELLANDER - Bubbleroom - bloggar om mode och klader

Ibland traffar man pa en manniska, som har en helt annan bakgrund an dig sjalv. Ni ar fran tva olika varldar, men det ni pratar om har samma klang. Imorgon gar mitt plan mot varmare breddgrader, Bangkok. Nagra fa dagar av sol, bad och shopping and I am back on track. Far se ifall jag sager hej nagon gang. Jag ville bara tala om for er att jag byter blogg inom kort. Forlat for det har blivit sa manga byten fran blogg.se till mondoblog till myshowroom och nu har.

Hannaandme - Bubbleroom - bloggar om mode och klader.

Imorgon gar mitt plan mot varmare breddgrader, Bangkok. Nagra fa dagar av sol, bad och shopping and I am back on track. Far se ifall jag sager hej nagon gang. ALskade, amerikanska drama/romantik-filmer. Akta high school/ cheerleader-genre, lite One three hill och O.C. sen har du ingredienserna och inte minst hjalpmedelen. Fredagskvallen blev verkligen hur mysig som helst. Jag och Mathilda at pizza, snackade massor, kollade Sex and the city, at godis och hade sleepover. Har poserar vi jarnet, haha. I lordags hade jag pa mig Mathildas finfina skor fran Nastygal, Sarahs linne fran DG, byxor fran monki, kavaj fran Zara och. Pa formiddagen idag har jag tranat, lamnat mina jobbklader och godis pa ica, vaxlat pengar och shoppat lite. Bland annat en UNDERBAR pyjamas, solkram och. Oh mighty Glee! Jag vet inte hur mkt jag har sett denna serie och jag blir aldrig less, jag grater lika mkt och sjunger me lika mkt som den forsta gangen!.

carindaniella - Bubbleroom - bloggar om mode och klader

GOTT NYTT AR BABES! Nu sticker jag och mitt glitterfodral ut till Djurgarden for brakmiddag och fest hos Anna! Jag kanner att kommer bli mitt basta ar. Har precis atit lite Ben Jerry.s fairly nuts, det ar helt fantastiskt god. Den maste ni verkligen prova. Var och halsade pa pappa efter jobbet och da fick. Godmorgon! Har inte haft tid att skriva nagot forens nu, det vill saga nu nar jag slutat skolan :), Sitter och vantar desperat pa att fa mat..

Overalltochingnenstans - Bubbleroom - bloggar om mode och klader.

For more than 40 years, The North Face has made activewear and outdoor sports gear that exceeds your expectations. The North Face Jackets Outlet Store, Best Quality North Face Jackets Online Sale Cheap Price, Free Shipping On All TNF Jackets, Coats, Denali, Osito, Pants, Backpacks!. The North Face Official Swedish Store. From technical climbing jackets to outdoor clothing, The North Face delivers high performance outdoor gear, quality and style. North Face Clearance Outlet, North Face Clearance Outlet Online, North Face Outlet, North Face Jackets Outlet, North Face Clearance. North Face Outlet are now hot sale at our best North Face Outlet Store,North Face Outlet Online sale with huge discount, good quality service. North Face Outlet Stores! The North Face Jackeys Discount on The North Face Denali,Coacts,Triclimate, Apex, fleece jackets. The newest style and best service you can get!. North Face Jackets with the nicest quality and discounted price, we carry many different types of North Face Outlet, including North Face denali and apex bionic. The north face jackets outlet for with top quality, North face jackets online sale,we offer the best jackets, coats, denali, osito, and other jackets!. Cheap North Face Jackets Outlet Sale-2015 with 100 Authentic Guaranteed. enjoy No Sale Tax, Fast Shipping - Womens Mens Kids Down Hoodie, Jackets Online Shop!.

The North Face Official Swedish Store: Jackets, Outdoor Clothing.